Bij de Speelbazen staat kwaliteit altijd centraal. Wij vinden het belangrijk dat onze diensten voldoen aan de hoogste professionele standaarden en daarom zorgen wij ervoor dat we geregistreerd staan bij relevante platformen en beroepsgroepen.
Onze behandelprincipes worden voortdurend afgestemd op de meest recente en wetenschappelijk onderbouwde inzichten, zodat we de best mogelijke zorg en begeleiding kunnen bieden.
Voorbeelden van onze kwaliteitsborging zijn onze inschrijving in het Kwaliteitsregister Paramedici en onze aansluiting bij de Vereniging van Oefentherapeuten Cesar en Mensendieck (VVOCM). Bovendien zijn we ook geregistreerd bij het platform Kinderoefentherapie, waarmee we onze expertise en specialisatie in de zorg voor kinderen onderstrepen.
Bij de Speelbazen streven we ernaar om de best mogelijke zorg en begeleiding te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij nemen elke klacht serieus en zien dit als een kans om onze kwaliteit verder te verbeteren.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Deze praktijk voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Dit betekent dat u met eventuele klachten terecht kunt bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze functionaris biedt gratis ondersteuning bij het indienen en afhandelen van uw klacht.
U kunt uw klacht indienen via het Klachtenloket Paramedici. Bezoek www.klachtenloketparamedici.nl voor uitgebreide informatie over de procedure en verdere begeleiding.
Onze aanpak
- Wij moedigen u aan om eerst contact met ons op te nemen om uw klacht te bespreken. Samen zoeken we graag naar een oplossing.
- Mocht dit geen oplossing bieden, dan kunt u via het Klachtenloket een klacht indienen. Zij zorgen ervoor dat uw klacht onafhankelijk en eerlijk wordt behandeld.